JIM je opět tatínkem - narodilo se 12 krásných štěňátek

29.01.2013 08:58

 

 

Miminka se narodila v CH.S. od Světlovského potůčku, maminkou je RUBINKA -  Honey Angel od Světlovského potůčku. 

Prckům jsou 2týdny, všech 12 jich statečně bojuje a mají se k světu.. Doufám, že se mi tentokrát podaří přijet na osobní návštěvu a pomuchlovat chlupáčky.....

Kontakt na paní chovatelku a více informací o mamince najde na  www.zlatyretrieverodsp.estranky.cz/

 

Bohužel mě situace z posledních měsíců nutí přidat těchto pár řádků,  jsou určeny lidem či osobě, která si moje www.stránky prohlíží jen z důvodu nalézt o mě nějaké  informace.

POŘIĎTE  SI  TAKY  PEJSKA,  NAUČÍ  VÁS  LÁSCE ,  ODDANOSTI  A  ÚCTY  K  LIDEM.

A pokud chcete o mé osobě něco PRAVDIVÉHO vědět, kontakt na mě ... 777 213 711 nebo katka.wag@gmail.com

 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode