Bart - Joshík v novém domově

10.08.2011 15:27

Dnes jsem dostala nádherný email od Joshíkové paničky... tak mi to nedalo a pár vět  zveřením....

Joshíkovi fotky .......   www.blesik-a-joshik.rajce.idnes.cz

 

Joshík je prostě srandista, hračička, a přitom kliďas a pohodář, je to taky sportovec - za celý den toho hodně naběhá po zahradě, jak si hraje s Míšou a hlavně je to mazlíček - jak se vždycky přitulí, lehá si na nás, když chce spát, miluje hlazení - asi to bude takový hladící pes jako Jessinka a Jim.

...... však víš, že je expert na to, že když se mu řekne, že něco nesmí, tak odskočí, plácne sebou, položí si hlavu na tlapky - "já nic, já muzikant" - "vždyť já už tady takhle ležím celou dobu a nic nevyvádím". A je pravda, že si pamatuje a je čím dál vychovanější a hodnější (okusování kytek,...) No prostě náš pes vzorňas - však pamatuješ, jak byl jediný suchý a čistý s námi ještě u vás v altánu, když se jeho sourozenci prali a váleli na dešti a on si hrál se svou maminkou a tatínkem na velkého hodného psa.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode