Canisterapie v Domově pro seniory

12.11.2009 19:33

 

       V úterý jsem s Jessinkou - Bára od Čtyř modřínů  navštívila  Domov pro seniory v Brně na Táborské ul. Jde o dům se stálou pečovatelskou službou.  Domluvila jsem se s paní ředitelkou, že budeme pravidelně docházet za jejich klienty a zpříjemňovat jim volné chvíle. Všichni se na naši návštěvu moc těšili, Jessinka si poprvé vyzkoušela polohování u klientky upoutané na lůžku, a moc pěkně jí to šlo, za dalšími bez váhání vždy vyskočila a nechala se hladit a hladit, krmit piškoty a drbat za ouškem. Paní pečovatelka, která nás doprovázela byla velmi překvapená, jak je Jessinka při kontaktu s lidmi opatrná a jemná. Postupně jsme obešly skoro všechny pokoje, některé dámy z nás měly obrovskou radost, jedna nám řekla: "Děvčata, vy jste mě dnes tak potěšily, jako kdyby jste mi přinesly stokorunu !" Jessince po 45 minutách začaly docházet síly, bylo to pro ni napoprvé opravdu velmi náročné a vyčerpávající. Doufám, že se k nám příště přidá Monika s Cannýskem - Canny z Královských teras, aby si pejsci práci rozdělili. Jimíčka jsem se prozatím rozhodla nechávat doma, nahradí Jessinku, až se slečna rozhodne hárat. Z hodinky strávené v domově jsem měla dobrý pocit, jiskřičky v unavených očích, mnohdy již nemocných lidí, byly největší odměnou hlavně pro mě, Jessinka byla spokojena se sušenkami a taveným sýrem, který si vyžebrala.

Jessulínko, jsem moc ráda, že jsi si nás "tenkrát" vybrala za páníčky, díky tobě vidím, již pár let, spoustu věcí jinak !!!! 

 

 

          

© 2009 Všechna práva vyhrazena

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode