Nové fotky z canisterapie a Duocacib Brno

09.02.2010 00:00

       

........  další  fotky .......

14 dní uteklo jako voda a přišla naše další návštěva v Domově Ludmila. Jessinka stále nehárá, a tak šla zase se mnou a s Jimánkem. Dnes jsme navštívili i klientky upoutané na lůžku, pro Jima to byla premiéra, kterou zvládl na 1 . Jessinka byla bez práce, Jimík si vzal tento pokoj na starosti, vydržel vyskočený na lůžku dlouhou dobu, nechal se škádlit schovaným piškotem a za odměnu babičky olízal. Měla jsem z kluka obrovskou radost, pracuje každou návštěvu lépe a lépe a myslím, že z něj bude jednou opravdu profík. Je to kliďas, který má větší trpělivost než temperamentní Jessinka.

 

O to víc mě mrzí jeho víkendové představení na výstavě v Brně, kde se nechtěl nechat prohlédnout od rozhodčích a vysloužil si známku D. Dostali jsme krásný exteriérový posudek, ale bohužel neochota se nechat prohlédnout nám známku snížila. Nikdy mu žádný rozhodčí neublížil a v minulém roce se nám na výstavách opravdu dařilo. Mimo kruh se na výstavišti pohyboval suveréně, kamáradil s každou fenečkou a nechal se od kolemjdoucích hladit a krmit. Připomíná mi trémistu při zkouškách, který, ač všechno ví a umí, nakonec propadne. Jimík je zvyklý chodit i po ulici většinou bez vodítka, absolutně nereaguje na střelbu a ohňostroje, neznámé návštěvy vítá a nosí jim plyšáky. Proto mi jeho nejistota na zkouškách a výstavách není jasná. Já stále věřím, že to nějak překoná a ukáže jaký je pan pes.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode